Bogate Uite ca niste cersetori, si Cersetorii Uite ca Kings

Daca ati vazut tatal meu pe o zi normala, pe care ati simti rau pentru el. hainele sunt uzate si acoperita cu un mozaic de murdarie, vopsea, si unidentifiables altele. cizme lui sunt blocuri solide de noroi. Capul lui este acoperit cu un capac baseball purtat-out, de obicei înmuiate în sudoare.

Ai crede el era un cersetor. Dar el nu e. El unul din mosierilor bogate rapide si crestere în nordul Mississippi.

Filme si televiziune au creat un stereotip a milionar, si ca majoritatea stereotipur
Ei stiu mai bine. Ca unul dintre mentorii mei cele mai de succes mi-a spus: "Notiuni de bogata nu despre cheltui bani cât de mult, ci despre cati bani ai pastra."

Pentru a ilustra, aici sunt unele comentarii din investitori mea:

O masina de plata? De ce, eu nu-mi pot aminti ultima data când am facut una.

Aproximativ un an în urma, tatal meu a invitat toti investitorii nostri la o conferinta privata în casa sa din apropierea orasului Memphis, TN. Nu ati mai vazut atât de multe persoane bogate. Daca numarate pâna valorii nete a toata lumea în camera, Sunt sigur youd merge bine peste 100,000,000 dolari.

Cand am condus pâna la casa, desi, tot ce am putut face a fost sa râda. Privind la toate masinile in parcare, pe care ati credeti ca au fost la un camin de batrâni. Cele mai noi masini in parcare a fost din 1998. Majoritatea lor erau modele din anii '80 ... si vârsta. Nici unul dintre ele au fost proaspat detaliate sau stralucitor. Te-ar fi niciodata ghicit ca toate dintre ele au fost detinute de milionari.

Vorbesc cu investitorii despre ei a fost de asemenea, interesant. Nu m-am intreba pe toata lumea despre masina lor dar putini Am vorbit cu mine-au spus ca ar platit pentru masina în întregime de mult timp în urma. Ei au fost de asemenea axate pe mentinerea regulat masina. Performanta a fost fel de importanta precum pret.

Vand un conac? Dumnezeu nu. Cine are nevoie de toate ca spatiul?

Stiind cum sa pârghie lor bani si avantaje fiscale, cred ca ati dori milionar investitorilor imobiliari ar trai în case uriase. Dar tu ar fi pacalit, înca o data. Cele mai multe milionari stiu locuiesc în casele modesta în cartierele bine. Valoarea medie este, probabil, aproximativ 300.000 dolari.

Ei proprii, de asemenea, datoria case gratuit. De obicei, ei au cumparat ani casa lor în urma pentru o fura dintr-o zona bine, apoi au locuit acolo timp ce apreciat. La spre propriu pârghie de capital, acestea sa pastreze liniile de credit deschise, astfel încât sa poata profita de oportunitatile pe termen scurt.

Purtati un costum? Nu, prefera sa lucreze in lenjerie meu

Printr-o serie de coincidente a lungul anilor, am aflat ca aproape toate din munca mea investitorilor în lenjerie de corp sau pijamale. Atunci când acestea sunt fortati sa iasa din casa, pe care le poarta, de obicei, transpiratii si khakis. În ultimii cinci ani, nu am vazut una dintre acestea poarta un costum.

Ei au trei motive:

Cost curatare chimica este scump. Veti economisi bani prin sos jos.

* Practic. face investitorii cu o gama larga de oameni mai putin norocosi ca oamenii neîncrederea în costume.

* Confort. Costume sunt incomode, deci daca va trebui sa impresioneze bancher ta, sedere confortabila.

Morala de poveste: traiesc ca un milionar si veti deveni una

Deloc surprinzator, investitorii cele mai de succes imobiliare stiu sunt cei mai frugal stiu. Eu nu vorbesc despre a fi zgârcit fie. Ei locuiesc exceptional de bine, ci o face cu bani mai putin si mai multa atentie practice than pizzazz. Daca doriti sa obtineti bogati, sa actioneze ca ei. care traiesc pe Start jos înseamna dvs. si veti vedea averile tale cresc mult mai repede.

De asemenea, le-am invatat sa fiu suspicios de persoane de conducere masini luxoase si traiesc in case imense. În timp ce unele sunt cu adevarat bogati, cele mai multe sunt în datorii pâna la ochi acestora. Sunt nesigure de obicei, oamenii, încercat cu disperare sa convinga pe toti ca sunt bogat. De a utiliza o metafora:

Puteti judeca o carte dupa coperta, ci aduc aminte, clasicii sunt rareori nou si stralucitor. Lor sterse acopera sunt dovezi ale lor de supravietuire si paginile lor zdrentuite s-au creat prin mâinile fani nenumarate iubitoare.

No comments:

Post a Comment