Vrei financiar Abundenta? Recunostinta Utilizare si Tehnici emotionala Libertatea de a va mari veniturile

A sfârsit de saptamâna urma cu câteva m-am dus în Mexic si a avut un timp încântatoare. Asa cum am fost conducerii înapoi în statele lor în linia de lunga asteptare sa treaca vamale, au existat multi furnizori de strada care plimbat de la masina la masina vand produsele lor.

Some vândute bauturi reci sau snack-uri locale. Altele efectuate de artizanat, cum ar fi tesute chiar hamace and mobilier pentru copii. În timp ce masina noastra au crescut pe strada am fost uitam o doamna care a fost pre
Si ea a facut cel mai neobisnuit.

Nu, nu, ca a fost atât de ciudat, ci mai degraba ceva ce rar vezi.

Ea a luat factura si a adus-o la buze, a sarutat-o si a facut un semn de Thanksgiving pentru bani.

Ce ma frapat a fost ca aceasta doamna a fost în soare. Am fost intr-o rece, masina cu aer conditionat. Cine stie cat timp ea a trebuit sa mearga pâna la a face ca prima vânzare.

banuiala mea este ca ea nu face mai mult de $ 5.00.

Si totusi am vazut un astfel de sentiment de recunostinta si apreciere. Ea a ascuns facturilor câteva in ambalaj Fanny ea si era în drum la masina urmatoare.

Ce înseamna acest lucru, daca la toate, au de a face cu atragerea de abundenta financiara?

Totul.

Eu nu va efectua o Lege a atractii 101 clasa. Sunt sigur ca le-ati vazut auzit de Secret, Abraham-Hicks si alte persoane care face o treaba mult mai aprofundata, de predare LOA decât mine. În calitate de agent EFT, predau ceea ce stiu bine: emotionala Libertatea Tehnici.

Cu toate acestea, vreau sa subliniez faptul ca LOA si de munca de catre partea adversa EFT ca un duo dinamic. Mai ales atunci când este vorba de abundenta financiare.

Amintiti-va, sentimentele si gândurile noastre de a trimite o vibratii si reciprocates LOA în natura place. Ca atrage place. Daca sentimentele si gândurile noastre sunt pozitive, atunci vibratii noi suntem out este trimiterea "pozitive" sau Unii ar spune o mare "de vibratii.

Si cea mai mare vibratiile sunt apreciere si recunostinta.

Si când am sa includa cuvintele de apreciere si recunostinta timpul EFT, rezultatele noastre sunt supraalimentate. Eu numesc aceste cuvinte "Empowerment Declaratii". Si au dezvoltat EFT Metoda de abilitare arata cum sa folosesc aceste cuvinte de înalta vibratie în cursul EFT pentru rezultate mai bune: EFTEmpowermentMethod.com

Deci, vreau mai mult abundenta financiare si de securitate în viata ta?

Ia recunoscator.

Iata cum emotionala Libertatea Tehnici poate ajuta.

Succesul dumneavoastra CESIONAREA

Alege una domeniul finantelor dumneavoastra (si de afaceri / profesie, care este vehicul de bani pentru a veni la tine) pe care ati dori o crestere a. Utilizati EFT pentru a încuraja sentimentele (si vibratiile) de recunostinta în acest domeniu.

Iata cîteva exemple:

* Numele de verificare soldul contului

* O investitie curent sau stocurile va tineti

Baza * dvs. de clienti actual

* Salariul / salariile pe saptamâna

Utilizati emotionala Libertatea Tehnici (EFT) pentru a amprenta sentimentul (si, prin urmare, vibratii) de recunostinta si apreciere.

Setup Expresie:

ET (chiar daca)

Am vrut într-adevar doua noi clienti, si a luat doar una am ales sa fim recunoscatori pentru clienti am avea

Memento:

recunoscator pentru clienti

ET

chiuvete Inima mea atunci când am vazut soldului contului meu (sau salariul meu), apreciez eu am un loc de munca (afaceri sau o)

Memento:

Apreciem loc de munca / biz

ET

Doresc stocurile mea ar merge pâna în loc de jos, si uneori ma simt deprimat despre economia .. Apreciez angajamentul meu la bunastarea mea financiara

Memento:

aprecia angajamentul meu

Nu trebuie sa asteptati. Puteti mari abundenta ta financiara ACUM folosind emotionala Libertatea Tehnici de "amprenta" vibratia de recunostinta si apreciere.

No comments:

Post a Comment