Când vine vorba de dvs. finantelor, Esti Etapa 1 Sau un Etapa 4 capriori White Water?

Vara trecuta am împuscat pe praguri Snake River în Tetons Grand. Place praguri multe, raul oferit sa "plat" momente (etapa 1), precum si momente churning (etapa 4). O data ne-am pregatit la un nivel de 4 si s-au lovit de ceva neasteptat, grindina. In mijlocul verii am transformat un colt si au fost aruncat de pietre de grindina în fata în timpul unei furtuni.

I cred ca multi dintre noi poate refera la aceasta în ori economice actuale. Dar, amploarea daunelor depindea daca ati opereze afacerea< dvs. (si finantelor personale) în un stadiu 1 sau Etapa 4 praguri.

Am gasit acolo sunt doua tipuri principale de activitate si personalitati de investitii: Un tip sunt cei care au trait în timpul depresie, sau învatat de catre acesta. Ei sunt foarte conservatoare în ceea ce fac, si încercati nu fi prea speculative în indiferent fac. Celalalt tip este Sprinter. Multe dintre aceste sprinterii profitat generozitate în ultimii 8 ani de echitatie trenul pârghie de bunuri imobiliare. Lor în afaceri, asemenea, ei par sa pârghie puternic.

Când am lucra cu strategiile clientilor, I a pãstra aceste doua pozitii polare în minte. Daca un client este mai tânara, apoi ele pot lua evident mai multe riscuri. Totusi, când un client abordari varsta mijlocie, eu le prudenta ca downside este mai sever daca acestia nu îndeplini obiectivele lor. Deci, atât în personale si oportunitati de afaceri am recomandam urmatoarele:

1. Întotdeauna au o bine gândit strategie-out. Ce doriti sa realizati?

2. Nu prost te cu rezultatele posibile. Uite cel mai rau scenarii caz.

3. Planul pentru ambele dvs. rezultatul destinate si dvs. mai rau scenarii caz.

4. Poate doriti sa reduce riscul dvs., doar în cazul scenariul mai rau caz apare.

5. Execute planul si vizualiza obiectiv. Prea multe persoane afaceri în aceasta pozitie prelungi riscul lor deoarece sunt cauta pentru afacere "mare urmator". I gasi acest pahare trandafiriu abordare o cauza majora de esecuri afaceri.

6. Daca sunteti ranit catre retrimise economice topi-jos, adapta strategia dumneavoastra fata o etapa 1, dar nu cerc vagoanelor. Pastrati o strasnic pentru oportunitati de afaceri care pot plati generozitate când recupereaza economiei.

No comments:

Post a Comment