Salvarea Money: Când nu o afacere, o afacere?

Ati auzit, probabil, acest lucru înainte. Asta e OK, vei auzi din nou, pentru ca este înca adevarat. Nu este de lucrurile nu stii ca te, e things tu stii sigur ca doar nu sunt potrivite. Acesta este în special adevarat atunci când vine vorba de bani de economisire. Am crescut acceptarea anumitor lucruri cu privire la economisirea de bani care poate sa fi fost adevarat la un moment dat. Ele pot fi înca valabil, în unele cazuri. Daca nu stii ce este cazul, care, s-ar putea precum si iau o parte di
"Veti economisi bani de cumparare cea mai mare dimensiune __________."

Poate ca da, însa vreau meu calculator de buzunar la îndemâna sa îl verifice. Iata cum vad eu lucrurile.

În primul rând, este cea mai mare dimensiune cu adevarat cel mai ieftin? Recent, la magazin alimentar, Am fost de cumparare de cereale rece. Marca nu conteaza cu adevarat. Magazinul stocate trei marimi - mici, normala, iar acest lucru are propriul sau cod postal. Cele trei preturi diferite. Caseta a fost de mare este cea mai buna afacere? Nr Ia pretul si împartiti fie de numarul de uncii si de numarul de portii în cutie. Eu folosesc numarul de portii din panoul de nutritie. În acest caz, cel mai mic cost per portie venit cumpere marime mijlocie. Costul cel mai scump per portie? Esti gata înainte, nu? Da, a fost cea mai mare cutie.

În al doilea rând, chiar daca cea mai mare marime este cel mai mic cost la registru, este cea mai mica o data tu a lua acasa? Daca ati cumpara acel bloc de brânza care ia voi doi sa încarcati în minivan, ci te arunca jumatate din aceasta distanta, este înca o afacere? Ia pretul pe care îl platiti si sa împarta de portii de fapt tu utilizare. Acesta este costul dvs. adevarat.

"" A fost pe vânzare "si varul sau," Am avut o cupon ".

Vanzari si cupoane sunt mari pentru chestii v-ar cumpara oricum. Sunt de asemenea bun pentru chestii pe care doriti sa încerc. Dar Pun pariu, daca te uiti în dulapul dumneavoastra, veti gasi chestii care a fost acolo pentru o lunga perioada si înca mai are tag-uri de vânzare pe el.

Sa luam aceasta idee la limitele absurdului. Esti cu adevarat obtinerea o afacere cu privire la acest sac lire cincizeci de câine alimentare, de vânzare si cu cupoane dublu, daca nu aveti un câine?

"Este ieftin, dar va lua cu mine".

Chiar daca acest cheapo este de vânzare, are un cupon, si este ceva ce trebuie, este o afacere buna? Ca Zig Ziglar spune, "sa-by" este rareori o "cumpere bun". Puneti un alt mod, lucrurile ieftine sunt rareori bune si bune lucrurilor sunt rareori ieftine.

Sa va dau un exemplu. Când eram mai mic, au avut tendinta de a obtine masini ieftine. Tot ce am nevoie de transport a fost de baza. Deci, am cumparat un autoturism 1200 dolari mai mari. Un an mai târziu, am pus o transmisie 800 dolari în el. Primul an dupa aceea, un motor de 1200 dolari si $ 400 în munca de frâna. Când l-am comercializate, am primit aproximativ 600 de dolari pentru ea. Deci, pentru $ 3000 +, am avut o masina am condus de aproximativ de trei ani, sau despre $ 1000 EUR pe an. Dupa treilea an, am tranzactionate ca masina de un camion nou pickup 7000 dolari. (Ti-am spus acest lucru a fost ceva timp în urma.) Am condus that banilor putin de 7 ani si a pus despre $ 120 de întretinere dincolo de baza. Când m-am tranzactionate vehiculul respectiv, Am aproape 5000 dolari în comert. Am condus that pickup putin 7 ani pentru despre $ 2000 sau un pic sub 300 dolari pe an.

Care a fost face mai bun?

Linia de fund este de a salva bani, ce trebuie sa faci temele. Vrei valoarea justa pentru banii tai. O piesa final de consultanta - citit de imprimare amenzii.

Exista mai multe servicii dial-jurul telefon care ofera apeluri forfetara. Cea folosita de a petrece milioane pe celebritati B-lista care îti spunea ca putea obtine totusi un apel de telefon 20 minute pentru 99 de centi. Daca ati vorbit timp de exact 20 de minute, de rau era o afacere. Vorbesc mai mult, si o mare pentru fiecare cota minute kick inch vorbesc mai putin si ati platit-o înca 99 de centi. Deci, daca ati folosit dial-around pentru a apela bunica, si tu petrecut 15 secunde ascult robotul ei, ca de fapt, va apel costa 3.96 dolari pe minut. Ce o afacere!

No comments:

Post a Comment