Ce am invatat despre bani de la Million Dollar Baby "

În filmul premiat Clint Eastwood este, Million Dollar Baby ", vom vedea un rezultat pozitiv, o femeie respectabila, greu de lucru mici fizic distruse atunci cand ei terenuri murdare-a face adversarul un pumn fraier dupa clopot.

Ea apare la mine ca acelasi lucru se poate întâmpla cu investitiile. Luptator admirabile in interiorul tau incearca sa faca visele tale financiare sa devina realitate. Aceasta este vocea interioara care va spune sa muncesc din greu si de a investi inteligent. Oponentul< dumneavoastra este parte din tine condusa de sentimentele tale. Aceste emotii cauta orice ocazie pentru a terenului un pumn fraier ti aduc jos.

Când am întâlnit prima oara pe Bill de exemplu, acesta a fost în valoare de 10 milioane dolari, dar el era mizerabila. Pentru ca el ar crescut în timpul depresie, el a fost convins ca el a fost intotdeauna cu un pas departe de a fi rupt, flamânzi si fara adapost. Tineti minte ca Bill a fost luând doar 150.000 dolari unui an de la ou lui cuib 10 milioane dolari. Daca faci matematica, veti observa ca rata sa de retragere a fost greu 1.5%. Deci, Bill într-adevar nu trebuie sa va faceti griji despre bani ... dar el îngrijorat, oricum, si el a fost condus de teama si lacomia.

Deoarece Bill a fost convins ca el a fost de gând sa ramâna fara bani, el a continuat sa faca investitiile grad ridicat de risc în speranta de a avea mai multe. El a pierdut de multe ori o mare parte din bani cu aceste asociatii nesigur, iar acest comportament facut frica sa o profetie de auto-indeplinire. Ca pierderile sa a crescut, nevoia sa emotionale pentru a compensa aceste pierderi au crescut, de asemenea. A luat riscurile tot mai mare si a continuat sa se sape intr-o gaura mizerabil. A fost un emotionala clasic jart-jos.

Altii dans directia opusa. Oamenii care sufera pierderi mari de investitii, desigur, devenit arma-timid. Ele sunt frica de a obtine pounded din nou, asa ca au jurat în afara de investitii pentru totdeauna - si dor pe asigurarea viitorului lor financiare.

Sunt sentimentele tale bate investitiile dvs.? Nu luati sansele riscante fara motiv? Sau este de anxietate face Ti-e frica sa iasa din lupta ta colt? Lasa-ma sa-ti spun ceva. În arena de investitii, emotiile dvs. sunt mereu în sala de spate lucru sacul de viteza doar de asteptare pentru a va sansa de podea. Aveti nevoie de un avantaj daca doriti sa stati la ring.

Cum doriti sa aiba echivalentul financiar al lui Muhammad Ali ca pe antrenorul tau? Iata câteva sfaturi care iti poate da o astfel de o margine.

În primul rând, recunosc ca nu veti elimina complet emotiile din deciziile financiare. Nu le puteti scoate din lupta. În al doilea rând, sa stii ca puteti sa le neutralizeze.

Cum? Amintiti-va sfatul formator de: a se proteja întotdeauna singur.

Un mod de a tine garda sus este de a folosi stop-pierderi din toate investitiile. Daca nu sunteti familiarizati cu un stop-pierdere, este un instrument simplu le folositi pentru a reduce riscul. Sa presupunem ca ati cumparat un stoc de la $ 50, si tu esti convins stoc se întâmpla la $ 80. Pune o oprire de $ 45 pe pozitia. În cazul în care stocul merge tot drumul, de oprire nu te-a ranit. Dar daca ai gresit, iar stocul de hit-uri de mat, de oprire-pierderea devine foarte important.

Odata ce stocul de picaturi la un pret de $ 45 sau mai putin, situatia este vânduta. Ce se intampla daca stocul reînnoieste mai târziu puterea sa si urca înapoi la $ 80? Pacat. Te-a vândut la 45 dolari, si nu mai detine functia. Aceasta este în sensul decelerarii la utilizarea ordinelor stop-loss.

Ce intampla daca stocul continua spirala în jos si scade la 15 dolari? Tu nu-mi pasa ca te-a vândut pozitia la 45 dolari. Ar putea intampla acest lucru? Se întâmpla în fiecare zi. cere doar oameni care au cumparat stocuri Tech în prima parte a anului 2000.

Puteti utiliza comenzi eficient stop-loss pentru a limita riscul dezavantaj pe toate stoc si investitiile fondurilor mutuale. Daca face acest lucru, veti putea sa mearga 10 runde fara sa facut praf si pulbere de emotiile tale.

1 comment:

  1. Bună tuturor, sunt Patricia Sherman în Oklahoma SUA chiar acum. Aș dori să vă împărtășesc experiența mea de a împrumuta 185.000,00 USD pentru a-mi șterge proiectul bancar și a începe o afacere nouă. Totul a început când mi-am pierdut casa și mi-am luat lucrurile din cauza politicii bancare și am întâlnit niște facturi și unele nevoi personale. Așa că am devenit foarte disperat și am început să caut fonduri în toate felurile. Din fericire pentru mine, o prietenă a mea, Linda mi-a spus despre o firmă a companiei de credit, am fost intrigată de fraudă, dar am fost intrigat de situația mea și nu am avut de ales decât să primesc sfaturi de la prietenul meu despre această companie. contactarea lor chiar s-a pus la îndoială din cauza experienței mele anterioare cu creditorii online, știai asta puțin? '' Elegantloanfirm@hotmail.com Această companie a fost foarte utilă pentru mine și colegul meu și astăzi, datorită acestei companii de credit, mândrul proprietar al muncii și responsabilităților bine organizate, mi-au zâmbit. Așadar, dacă aveți nevoie cu adevărat să vă dezvoltați sau să vă începeți propria afacere sau dacă aveți nevoie cu adevărat de a împrumuta bani în orice dificultate financiară, vă recomandăm să găsiți astăzi o oportunitate de dezvoltare financiară în afacerea dvs. {E-mail:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... online pentru creditul nu este o victimă a înșelătoriei. Mulțumesc.

    ReplyDelete