Ce va vor Pentru un dolar?

În alte zile am asezat într-o reuniune de ascultare la un cadelnita tânar virtutile de a detine proprietati imobiliare. O mare parte din ceea ce a spus el era adevarat. Toate acestea doua lucruri ma facut sa stai si iau nota. Nu am putut ajuta, dar comentariu.

În primul rând, el a declarat ca dobânda la împrumut de acasa a fost deductibile fiscal, astfel încât guvernul subscrie plata casa ta. I-am cerut suma pe care guvernul îi plateste. A spus ca nu l-au plateasca ceva. Ei au permis dobânzi
Asigurându-i ca nu vreau sa fiu bagacios, l-am întrebat ce însemna deducerea sa-l. "Douazeci si opt la suta a dobânzilor platite, am salva pe impozite," a fost un raspuns. "Deci, sa ajungi sa pastreze 28 de centi pentru fiecare dolar în interesul pe care îl platiti?" Cu nerabdare, el a raspuns, "Da".

El nu a vedea probleme cu matematica. Am decis sa-l ajut. Mi-am luat unele schimbari din buzunar and introduse 28 de centi de pe masa. L-am întrebat daca îmi va da un dolar pentru monedele. Înainte de a putea raspunde, am îndulcit potul. Am pus un total de 56 de centi pe masa. I-am spus, "Voi dublul sumei Unchiul Sam va ofera. Îti dau 56 de centi pentru fiecare dolar puteti racla împreuna. " El nu a parut prea încântat de ideea mea. El a înteles demonstratia. "Achita ipoteca." I-am spus.

Dar el nu a fost prin. El a mentionat, "Proprietatea a fost urcat în valoare". L-am întrebat de varsta lui, iar el mi-a spus 30. Apoi am întrebat, de cât de bine-a amintit la începutul anilor 1980. El nu a.

I-am spus imobiliara nu merg intr-o linia dreapta, iar pe data merge în jos. I-am spus I-am cumparat o casa în primavara anului 1980. Aproape imediat pe piata imobiliara a fost plat. Cinci ani mai târziu, daca am vândut locuinta mea m-am simtit anumite Mi-ar fi datorat bani la banca, la închidere. Am asteptat 10 ani înainte de piata a început sa se deplaseze în sus.

Doar recent pe piata lovit un alt hop la drum. În preturi zona noastra fazei 3% în ultimul an. Cu bani usor si a platilor de jos, multi cumparatori noi se gasesc cu susul în jos în ipoteci lor. Multi oameni, care au o casa de capital de împrumut pâna la si depasesc chiar valoarea proprietatii, s-au gasit în aceeasi barca.

Te-a întelege morala? Da, a facut-o. Împrumuta cît mai putin, acesta achita în cel mai scurt, dupa cum puteti.

Scopul datoriei liber de viata este posibila. . . exceptia cazului în care doriti sa-mi 56 de centi.

No comments:

Post a Comment