Comportamentale Profiluri pârghie intuitia

În industria serviciilor financiare, exista o multime de suporteri pentru utilizarea de profile de comportament, ca parte a procesului de descoperire clientul si exista unele detractorii le foloseasca. Ca în orice alta situatie unde exista cele mai multe detractorii nu s-au avut înca o experienta pozitiva sau au vazut beneficiile integral sau pur si simplu au fost ascultati la informatii eronate. Aceasta este natura umana. În general, eu cred ca nu poti detin suficiente informatii despre tine, c
Descoperirea comportamentul clientilor dumneavoastra le poate ajuta sa obtina randamente mai bune de investitii si de ansamblu a lua decizii mai bune. Deci, acceptarea exista beneficii foarte puternica pentru descoperirea comportamentul clientilor dumneavoastra, întrebarea devine cum o faci? Acesta este locul unde exista o divizare mare. Cu toate ca, în opinia noastra, o divizie inutila a gândire si abordari. La centrul de descoperire client mare este sa pui intrebarile corecte, sau ceea ce eu numesc "întrebari puternic". Cred ca acest lucru este mai eficient facut atunci când utilizati profiluri comportamentale si-ti intuitia, nu unul sau altul.

De ceva, descoperirea clientul este facuta doar de catre punând întrebari si gabarit de reactia clientilor la întrebari în ceea ce priveste modul de reactie. Într-o mare masura, în aceasta situatie, Advisor este bazându-se pe intuitia lor de a pune întrebarile corecte pe de o parte si apoi în al doilea rând pentru a evalua raspunsul. Exista nici o îndoiala intuitia unei persoane poate fi foarte puternica mai ales cu o multime de experienta si gradul ridicat de întelegere de sine si general de competente oameni buni sau ceea ce noi numim inteligenta emotionala. Cu toate acestea, nici o fiinta umana poate fi perfect si ne-am tot "unghiurile moarte" sau lucruri nu vedem. pete unei persoane orb va fi de asemenea efectuate în modul în care se vedea altora. Capacitatea de a întelege o alta persoana poate fi semnificativ afectate de cum sunteti pe zi, care sa mai vorbim de cum clientul este în ziua respectiva. Deci, oricât de buna intuitie your mod normal, este ca nu este întotdeauna va fi exacte. Cu toate acestea, nu aruncati intuitia ta. Acel sentiment "intestine" sau puls de energie poate fi va spun o multime, chiar daca nu ati analizat înca toate din ceea ce înseamna. Un profil de comportament va ajuta aceasta analiza.

Stiu ca sunt o persoana foarte intuitiv si natural afla o multime despre oameni de la discutii si sa puna întrebari. Acest lucru este în special adevarat în prezent ca am învatat sa iasa din calea mea si, de asemenea, pentru ca asculta de mult si abilitati mai bune empathy au fost învatate. Chiar si atunci eu înca nu vedeti totul. Sunt în masura sa mergem mult mai departe si de a face persoana I sînt de îndrumare sau de vorba cu simt mult mai înteles atunci când folosesc profile.

Ideea este ca elementul uman "este variabila si nu putem noi însine de a vedea totul în orice moment. Deci, ce se poate face pentru a face radarul nostru intuitiv mai puternic? Acesta este locul unde bine construit si foarte validate comportamentale sisteme de profile aceasta masura obiectiv comportamentul uman poate fi folosit pentru a sprijini intuitia ta. Asa cum este ilustrat de grafic, exista o mare cantitate de "sub suprafata" informatii despre o persoana trebuie sa afle despre foarte repede pentru ai ajuta sa ia deciziile corecte. Mai mult, o persoana trebuie de asemenea sa-l cunosc pentru ele însele, astfel încât au claritate personale. Deseori, de 10% vom vedea pe suprafata este maniere "partid" si nu persoane reale.

Beneficiile specifice de a folosi profile de comportament în procesul de descoperire a construi un plan de viata financiar includ:

Enhanced obiectivitate, coerenta si de masurare

Nr ipotezele sunt facute despre client

Furnizarea de un punct de plecare pentru discutii în siguranta cu clientii lor în conditii unic

Separarea dvs. si emotiile clientului, - evitarea subiectivitatii consilier

Acceleratia de încredere, deoarece aceeasi întrebare descoperirea sunt rugati a fiecarei persoane în interiorul unui cuplu, de familie, echipa

Clientii sunt mai bine echipate pentru a articula mai bine gândurile lor în timpul emotionale

Abilitatea de a castiga mai repede mai mare claritate a problemelor pe care le identifica intuitiv

specifice de identificare a punctelor forte, lupte, aptitudini care ofera un cadru de dezvoltarea capitalului uman de mentoring si coaching avere

Capacitatea de a gestiona mai bine asteptarile clientului pe baza mai mare claritate a nevoilor si a obiectivelor

Servi clientii în ceea ce priveste lor unic: "un singur client - un plan"

Faceti cunostinta cu "cunosc normele de client", deoarece, prin mai buna documentare si discutii de comportamentul client

Cresteri transferabilitatii relatia cu clientul, deoarece comportamentul client este pe baza de date

În utilizarea unui profil de comportament cheia este sa intelegem in primul rand scopul de a instrumentului si pentru ce a fost proiectat sa descopere. Apoi în al doilea rând, sa înteleaga modul de utilizare a corect în facilitare client pentru a obtine beneficii maxime pentru tine si client. Utilizatorii mare de un profil de comportament înteleaga este un instrument care este mai jos de suprafata, dar nu este un substitut pentru discutii. Mai mult, unul trebuie sa fie realiste, care chiar si cele mai fiabile si exacte cu profil nu vor sa va spun 100% din care o persoana este. Cu toate acestea, pot sa va spun foarte mult. Dupa cum a declarat deja profilul ar trebui sa pârghie dvs. intuitii în cele din urma si de a îmbunatati experienta de client. Cheia este dvs. de "maniera noptiera" în utilizarea profil.

No comments:

Post a Comment