În cazul în care sting luminile

Chiar daca aceasta sa intamplat familiei mele pe mai mult de ocazii unsprezece în ultimii paisprezece ani de data asta ultima a fost deosebit de dificila. Acest lucru nu este genul de situatie care devine simplu. , Probabil, din timpuri precedente au fost cauzate din vina ex meu pareau cumva tolerabile. Acest incident trecut însa a fost de greseala mea. Ori alte momentul de energie electrica a fost închis din cauza unui echilibru restante au fost toate crippling nu a fost înca aproape la fel de
Înca uimitor pentru mine este diferenta enorma intre atmosfera unui cartier dintr-negru si un serviciul de terminare. Doar cei care au suferit o astfel de provocarea ar fi capabili sa înteleaga aceasta distinctie. The doua outage brusca incerci sa gestioneze întunecime, cu speranta si distragere a atentiei. Întunericul toate acestea, este absolut orbitoare. Tacerea doar nu se va opri tipa la tine. Raceala completa arde intreaga voastra fiinta. Tot mai încerca sa ascunda toate aceasta tensiune care va înghitire întregi de la copiii dumneavoastra, chiar daca acesta ramâne fluorescent aprinse in umbre.

Familia mea a fost fara putere pentru durate variind de la o zi, de câteva zile, o saptamâna si o data pentru trei luni. Aceasta cea mai recenta închis jos de vina mea a fost doar câteva ore înca simtit la fel de greu ca vesnicie.

Pentru ultimii doi ani am avut eu cordial, cu un pic de mandrie pentru a putea evita întreruperea serviciilor de utilitati noastre. Toate acestea, a avut doar o clipa sa fie calcata de rusine complete. Prin pastrarea esecul de la bay M-am simtit oarecum în masura sa protejeze vulnerabilitatea familiei mele în lumina si caldura din eforturile mele.

Nu mai sunt stalpi electrice si lor linii hidos putere camuflate printre strazile din cartierul meu. Aceste eyesores reprezinte mai mult pentru mine decât sa fie umplut cu putere pentru luminile si caldura. Când luminile iesi din casa dumneavoastra, asa ca nu prea conexiunea la o sansa de normalitate în societate si o familiarizare cu dumneavoastra.

Deschiderea mail temut din partea companiei electrice nu este nimeni sarcina asteapta cu nerabdare. Punerea în afara lectura factura dvs. nu va face magic sa dispara aceasta poate totusi sfârsitul de fapt costa chiar mai mult si mult mai devreme decât va puteti permite. întreprinderi Utilitate sunt, de obicei dispusi sa lucreze cu tine ceea ce priveste declaratia dumneavoastra, mai ales atunci când îi contactati ASAP. Jena s-ar putea simti sunând lor de telefon de plata plan de linie (eu personal de asteptare de cel putin cinci ori pe an pentru a începe un nou plan) nu se pot compara chiar la umilinta pe care le învaluie atunci când este vorba de reziliere a serviciilor. Nu va trebui niciodata sa îndeplineasca fata customer service reprezentant pentru a face fata si ei, de obicei, sunt foarte utile. Indiferent de tiraniza lor este bine merita un pic de demoralizant de negociere atunci când în cele din urma, veti pastra confortul copiilor dvs. care curge prin aceste linii de putere, astfel încât viziunea ta interioara ramane stralucitor.

No comments:

Post a Comment